Summa sidvisningar

30 sep. 2012

STÄMPLAT

Jag tycker att stämplarna används alldeles
för lite... därför har jag gjort lite kort med
olika stämpelteknik... här har jag bara använt
stämplar och distresser... samt en liten
utstansad uggla....




På den här har jag stämplat bakgrundsmotiv
bestående av klockor .....

bara blommor och en fjäril...och lite veckat
 papper....




Noter tyckte jag passade bra till denna bild


det var allt för denna gång...
nu ska jag göra lite askar som jag visar
lite senare.....
KRAM

6 kommentarer:

  1. Jättefina allihop men det i mitten blev jag helt kär i, så snyggt!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Hej Agneta
    Så mycket fint du skapar, har tittat igenom alla dina alster och jag hittade så mycket inspiration och snygga alster. Gillade alla dina tre skapelser i detta inlägget. Det första tyckte jag var så påhittigt och läckert... Önskar dig en fin dag!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Agneta!

    Vad mycket fint du har gjort sedan jag var här sist! Jag har varit dålig på att gå bloggrundor, men vad kul att titta in till dig igen och se allt fint du gjort.

    Jag gillar speciellt det gröna kortet i detta inlägg. Det var jättefint med alla små detaljer och jag gillar klockstämpeln jättemycket.

    Ha en trevlig helg!
    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  4. Jag bara älskar wellpapp, så här föll jag som en fura för det gröna kortet! Såååå snyggt!

    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  5. Så snygga kort du gjort i alla modeller!!! Håller med att stämplarna blir ibland bortglömda och att fantasin att använda dom, kan bli lite enkelspårigt...
    Hoppas din söndag blir bra!
    Kramen, BI

    SvaraRadera
  6. Det var mycket vackert som du lagt ut här sedan jag sist tittade in hos dig! Har suttit en lång stund och njutit av vackra kort och tags! Tack för all inspiration!!
    Ha det gott! Kram!!

    SvaraRadera