Summa sidvisningar

25 nov. 2012

ART JOURNAL

Har gått en kurs i helgen om art journal
hur kul som helst helt klart min grej, så nu
kladdas det med färg kan jag säga,
här kommer i alla fall ett smakprov på min
första art journalbok.....
det kommer att blir fler vill jag lova , så
med lite foton i....











Kan berätta att jag har använt acrylfärg 

embossing creme, inkspray, stämplar  och 
acvarell kritor  bla... ni måste prova hur kul
som helst......
sköt nu om er och ha en fortsatt bra söndag
KRAM


6 kommentarer:

  1. Ja, den kursen har jag också gått.
    Jätteroligt. Här kallades den MixMedia.
    Fick köpa till mej nytt fotominne, ville inte radera några gamla inlägg, det blir ju som en dagbok som det fattas dagar i;)
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hur läckert som helst!!
    Det verkar så kul, jag måste nog snart ta & göra ett försök jag med :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. WOW!! Vad häftigt och vad duktig du är!!
    Detta gillade jag...
    Kram Annacarin

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad häftigt. Hur läckert som helst. Det skulle jag också vilja lära mig. Vad snygga dina blev. Snygga gåvor att ge bort. Eller spara till sig själv... :)

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  5. Supersnygg!! Varför finns ingen sån kurs i närheten av mej :(
    Jag får väl leta upp en kurs på nätet, du inspirerar!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad snygga sidor. :)

    Visst är det superroligt med art journaling. Jag känner att nu när julen är över så får jag mer tid till art journaling igen. :))

    God fortsättning och ett gott nytt år.

    Kram Annika

    SvaraRadera