Summa sidvisningar

5 mars 2013

några kort

dax att uppdatera lite , här kommer ett kort
till en 30-åring som synes....ett enkelt men
annorlunda skulle det vara.... hon som
beställde blev i alla fall nöjd...

ett till i samma stil....

och ett ''vanligt'' kort blev inte så bra fotat
trot eller ej kortet går i svagt blått...

blir vansinnig på mig själv att jag alltid måste
fota på kvällen....

tja mer än så här blev det inte....
men titta gärna in i min andra blogg agnetas armband
så får ni se vad jag sysslar med när jag inte gör
kort...
kram / Agneta

4 kommentarer:

  1. Mycket stilrena och snygga kort. Gillar bakgrunden. Det har du verkligen lyckats med.

    SvaraRadera
  2. så nydelige kort du har lavet, skønne farver

    SvaraRadera
  3. Snygga kort, snyggt med delningen av papprena diagonalt bakom motivet. Gillar fjärilen i det sista kortet. Önskar dej en trevlig helg.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Så lekre kort, alle tre.
    Klem, Berit

    SvaraRadera