Summa sidvisningar

27 dec. 2012

Julkul och en del annat...

Så här såg det ut hos oss på julafton massvis
med snö (riktigt härligt) vi njöt av fm hos
mor o far i deras stuga...visar lite bilder



Lite kallt hade vi -16* ja inte värst men... vi
värmde oss vid den sprakande brasan....
hög mysfaktor...

På annandagen blev det strömavbrott i hela
bygden i 1,5 timme tur att man har gott om
ljus

till och med badrummet fick lite mysljus..


innan strömmen gick hann jag klä en burk
som har varit ''julklappslåda'' ska ge bort
med en flaska i...




Jag hinner nog inte med något  pysslande
mer innan nyår (måste ju jobba också)
å så har jag en del beställningar på armband
så kika gärna in  där ,
nu vill jag önska alla mina bloggvänner
ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Kramar.....

2 kommentarer:

  1. Hej,
    vilka underbara bilder, både utomhus och inomhus. Ser mycket mysigt ut.
    Ha en bra vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Det kallar jag en riktig mysjul, vilka fina bilder!
    Och din "flaskburk" var ju väldans läcker!
    Men - vad har hänt med alla dina inlägg från tidigare år??
    Det är nämligen en tjej som skriver till mig & undrar efter beskrivning till ditt "Fru-kort" som jag hade länkat till här: http://annelieskort.blogspot.se/2011/06/har-provat-pa-att-gora-agges-fru-kort.html.
    Länken funkade inte & när jag försöker kolla så ser jag att man bara kan hitta dina inlägg sen ett halvår tillbaka?
    Mysko...
    Hoppas allt är bra med dig!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Annelie

    SvaraRadera